- RADNO VRIJEME
Pon-Pet: 8 - 16
- Subota: 8 - 13
USLUGE
Autodijelove raznih marki i proizvođača nabavljamo i ugrađujemo po povoljnim cijenama.
Vulkanizerske usluge
- Prodaja, montaža i balansiranje automobilskih guma
- Nudimo auto gume većine renomiranih proizvođača u raznim dimenzijama
Besplatna izmjena ulja i filtera ulja
- Kupite li ulje kod nas, vršimo besplatnu izmjenu ulja i filtera ulja
- Nešto Vam lupa u vožnji?
- Okrećete volan, a Vaš ljubimac to kasno primjećuje?
- Primjećujete šum i brujanje kojeg prije nije bilo?
- Automobil Vam se zanosi prilikom kočenja?
- Sigurni ste da ste ručnu kočnicu zategnuli, a automobil se miče?
Podešavanje visine vozila, spuštanje ili podizanje
- Želite da Vaš metalni ljubimac bolje izgleda i bude stabilniji?
- Htjeli bi da može i van ceste ako zatreba?
- Automobil se previše ljulja i zanosi u zavojima?
- I male neravnine Vam se čine puno većima?
- Nešto čujete (pucketanje) u punom skretanju?
- Mastan Vam je naplatak?
„Snaga je ništa bez kontrole…“
Poznata rečenica koja u svom punom smislu govori o ulozi ovjesa na automobilu. Vozači nekog auto sporta (rally npr.), svjesniji su toga što znači ispravan i dobro podešen ovjes, mada nitko ne bi trebao zanemarivati važnost istog, bez obzira koliko mu auto bio „standardan“. Samo podvozje bi mogli podijeliti u nekoliko osnovnih segmenata. Jedan bi bio opruge i amortizeri, drugi razni zglobovi: krajnici,kugle,vilice..,i treći kočnice. Opruge (federi) su odgovorne za visinu vozila, odnosno udaljenost karoserije od podloge, dok amortizeri imaju ulogu ublažavanja okomitog gibanja i sprečavaju konstantno ljuljanje automobila. Standardne opruge i amortizeri su znatno udobniji i ugodniji u vožnji od sportskih (gewinde). Sportski pak pružaju bolju stabilnost, ali takav ovjes puno više opterećuje zglobove. Upravljanje vozilom bez zglobova bilo bi nemoguće. Okretanjem volana prvo se djeluje na letvu volana. Letva dalje gura spone i krajnike, koji su vezani za rukavce. Rukavci su opet vezani za kugle, vilice ili ramena, ovisno o izvedbi. Sve je međusobno povezano i vožnja bez ijednog tog dijela je nemoguća. Bitno je da zglobovi uvijek budu ispravni jer to utječe na kvalitetu i sigurnost vožnje. O samoj sigurnosti nema govora bez ispravnih kočnica. Razlikujemo disk i bubanj kočnice. Već duži niz godina je bila praksa da se diskovi ugrađuju na prednje kotače, a bubanj na zadnje. U novije vrijeme u većinu boljih vozila se ugrađuju diskovi na sve kotače. Spomenimo i sustav ABS (AntiBlokingSistem) koji je napravio veliki doprinos u kočenju, jer ne dozvoljava blokiranje kotača. Najefikasniji je doduše na asfaltu (suhom ili mokrom), dok je slabiji za jakog pljuska ili na snijegu, a na ledu gubi najviše. Još jedna važna stavka za sigurnu vožnju je i geometrija kotača. Sami položaj kotača definiraju trag, nagib i zatur. Pravilno podešena geometrija kotača (optika, špur, centriranje trapa) osigurava potrebnu stabilnost i upravljivost, te su općenito vozna svojstva vozila puno bolja. Isto tako ne dolazi do neravnomjernog trošenja guma te se tako produžuje njihov vijek, a to ujedno znači i uštedu novca. Geometriju treba redovno kontrolirati. Obavezno bi bilo kod izmjene nekog od zglobova, amortizera, letvi volana, kao i kod promjene guma. Vremenski period nije određen jer ovisi koliko tko radi kilometara i u kakvim uvjetima (cestama), ali preporuka je jednom godišnje.